HTML

Internet Explorer8!

Ha IE8-at használsz, és nem jelenik meg az oldal tartalma (tehát a bal oldali sáv) akkor kattints az IE8-ban felül az URL cím meletti kompatibilitási nézetre! De ha ajánlhatom akkor használj FireFoxot v. Google Chrome-ot!

Napi KISS!


KISS - Hungarian FanClub

A magyar KISS rajongók FAN clubjának weboldala melyen számos érdekes információt , videót , képeket találhatsz meg kedvenc rockzenészeidről! Ha van valami KISS-es cuccod (póló,DVD,plakát...stb) akkor azt küldd el nekem ide : krovka@vipmail.hu ! Köszi!

2010.01.30. 20:18 Kovács Levente

Paul Stanley hóember

 Haverommal unatkoztunk délután és megépítettük Paul Stanley-t hóemberből (design az ő érdeme én csak az ötletet adtam ) A képen "Paul" ül egy "zsámolyon" de a csillag a szeme körül a lényeg! Megpróbáljuk a következő nagy havazáskor mind a 4 tagot megformázni :D! Íme a művünk (a közös képen a bal oldalon lévő személy én a KISSONLINE.BLOG.HU szerkesztője vagyok):

 

 

komment


süti beállítások módosítása